2015年6月29日星期一

Popüler strateji oyunları için hiçbir neden yoktur


1. Oyunun hızı çok yavaş. Heroes serisi gibi, aslında, bu seri için, savaş SLG modeli özü, ancak, oyuncu, ancak böylece kaynakların, çeşitli binalara erişim, personel taşıyıcılar, koleksiyonunda ve mücadele değil çoğu zaman, iki mücadele büyük çoğunluğu aynı zamanda eğlenceli politikasını yansıtmak için başarısız çünkü oyuncuların 1 ila 2 saatlik bir oyun ortalamasına karşı oynamak için, iki tarafın belki gerçek zamanlı hala beş dakikadan az, hatta kavga, ritim ve savaş için, yavaş ; Başka bir örnek, bir filo bir ay, bu yavaş temposu kadar dayanabilir sıradan bir kişi değildir olduğunu yapma, bir binanın en az bir hafta ikinci bölümü haline yapma, ogame strateji oyunu temsil edilmektedir.






2. hayal kırıklığı. Önceki politika sayfası turu zayıf oyuncuların yağma gücü sayesinde hızlı bir gelişme amacına ulaşmak için tipik bir kurt ve koyun oyun ve oyuncuların gücünü ve zayıf oyuncuların gücü genellikle sonuçlandı, talan edildikten sonra geliştirmek zordur Heng Heng güçlü ve zayıf güçlü, zayıf bir durum, sunucu gelişmiş oyuncular Açıkçası çok avantajlı. Oyuncular inşa Dahası, kendi ordusu oyun çok uzun süre alır ve bu kuvvetler oyuncularla kuvvetle muhtemel çatışma anında kül olduğunda, bu hayal kırıklığı da tolere edebilir çok insanlardır.

 3. yorgun yukarı oynatın. Inşa Evin çok kolay bir şeydir, ama oyun eşsiz bir mücadele oyunda bir stratejisi vardır, çünkü geçmişte, bir strateji oyunları, oyuncular, daha yorgun RPG oyunu daha oynamak eğiliminde olsa da: Basınç saniye: Oyuncular zaman içinde yürüyüş tahmin Rakibin savunmak veya kaçış, rakibi silip ana hedefe ulaşmak için hiçbir şansı var sağlamak için, uygun askeri kalkış saati seçin. Ana güç sildi beri çok ciddi bir kayıp imha oyun sonuçlarına yol açan saldırıyı korktukları için, ben dünyanın hiçbir ikinci sınıf sağlar olması gerektiğine inanıyoruz, bu nedenle birçok oyuncu neredeyse uyuyamadım uyku, çok büyük şeyler olduğunu İnsanlar, doğru oyun uyuyamıyorum uyku?

没有评论:

发表评论