2015年3月23日星期一

Ben 10 Macera 2 – Hızlıca İlerlemeniz Gerekiyor!

Ben 10'un yeni macerasında yer almak ister misiniz? Çok eğleneceğinize eminiz.ben 10 macera 2 k Ben 10 Macera 2 Hızlıca İlerlemeniz Gerekiyor!

Ben 10 aksiyon oyunları hakkında bir çoğumuz yeteri kadar bilgi sahibiyiz. Ben 10 oyunları son zamanlarda bir hayli sık bir şekilde oynanan oyunlardır. Öncelikle oyuncakları ve kırtasiye sarf malzemeleri üretilen Ben 10 şimdi daha çok oyunlarda yer almakta ve sevenlerini eğlendirmektedir. Ben 10 oyunları sever kişilerin ne demek istediğimizi anladığına eminiz. Ben 10'u seven bir kişiyseniz ve daha önce oyununu oynamadıysanız oyunlarını seveceğinize eminiz. Ben 10 bir süreçten geçip daha eğlenceli bir hale geldiği gibi oyunlarda da gelişip daha kaliteli oyunların içinde yer almaktadır. Birbirinden farklı şekilde gördüğümüz Ben 10'u farklı maceralarda görebilmemiz mümkün durumdadır.
Ben 10 karakteri ile karşılaştığımız oyunlar içinde en çok denk geldiğimiz şeylerden birisi de Ben 10'un peşini hiç bir şekilde bırakmayan canavarlardır. Bu canavarlar Ben 10'a zarar verebilmek için türlü türlü mücadeleler göstermektedir. Ancak Ben 10 bu canavarları alt edebilmek için gerekli olan her şeye fazlasıyla sahiptir. Kimi zaman bazı Ben 10 oyunlarında direkt olarak Ben 10'u görmek mümkün olmasa bile genellikle oyunların büyük bir bölümünde Ben 10 ile beraber bu yaratıklara karşı savaş verebiliyoruz. Geçtiğimiz Ben 10 maceralarında bu yaratıklara karşı savaş verebilmek için elimizde bir silahımız bulunuyordur. Ancak sitemize yeni eklediğimiz bu oyunda artık bir silahınız bulunmuyor. Bu kez ustaca hareket ederek o yaratıkları alt edebiliyorsunuz.

Bu oyun daha çok bir Mario oyununu andırıyor ancak Ben 10 ile bütünleştiğinde ortaya harika bir macera oyunu çıkmış diyebiliriz. Az önce yukarıda söylediğimiz gibi silahınız bulunmuyor fakat Mario oyununda olduğu gibi Ben 10 Macera 2 oyununda da yaratıkların üstüne zıplayarak yani onları ezerek ortadan kaldırabileceksiniz. Bu oyunda çok dikkatli olmanız gerekiyor.
Oyunda ilerlerken yukarıda zıplamanız gereken duvarların büyük bir bölümü çürük bir yapıdan oluşmaktadır. Bu nedenle duvarların üzerinde bir saniyeden fazla kaldığınızda duvar çökebiliyor ve böylece oyunu kazanmanız daha zor bir hale gelebiliyor. Hızlıca ve dikkatlice ilerlediğinizde kazanmamak için hiç bir nedeniniz olmayacaktır. Tek yapmanız gereken yaratıkları öldürmek ve ilerlemek!



没有评论:

发表评论